LOGGO-LEME

bannerkt

sms
Επιθυμώ να λαμβάνω ενημερωτικά SMS για την ΛΕΜΕ στο κινητό μου τηλέφωνο χωρίς χρέωση, 24 ώρες.
sinergazomenoΓίνε και εσύ συνεργαζόμενη επιχείρηση.
google
Yamaha R1 με διπλό συμπλέκτη PDF Εκτύπωση E-mail

r1_nTo DCT της Yamaha, θα είναι πιο απλό σε κατασκευή σε σχέση με αυτό του VFR 1200F, με ένα συμπλέκτη σε κάθε άκρο του κιβωτίου των ταχυτήτων. Παρ΄ όλο όμως της απλότητας της, η εφαρμογή της Yamaha δεν θα έχει ούτε τις compact διαστάσεις, ούτε το μικρό βάρος της αντίστοιχης εφαρμογής της Honda. Οι μηχανικοί των «τριών διαπασών» δικαιολόγησαν τη συγκεκριμένη τους επιλογή, κάνοντας λόγο για ισόποση κατανομή του βάρους, αφού οι δύο συμπλέκτες βρίσκονται δεξιά και αριστερά του κιβωτίου και όχι συγκεντρωμένοι σε μία πλευρά.

Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα του Visordown, το σύστημα βρίσκεται ήδη σε διαδικασία δοκιμών, «φορεμένο» σε ένα R1 του 2007. Αν οι φήμες επαληθευθούν, τότε το μελλοντικό R1 που θα φέρει το νέο διπλό συμπλέκτη και τη «προίκα» του crossplane στρόφαλου, της δυνατότητα επιλογής διαφορετικών χαρτογραφήσεων και των YCC-I & YCC-T, θα διεκδικήσει σίγουρα με πολλές αξιώσεις, τον τίτλο του πιο h-tech supersport που έχει παρουσιαστεί ποτέ. Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται πάλι από το Visordown, και η Honda ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα CBR1000RR με DCT, οπότε όπως συμβαίνει συνήθως στη συγκεκριμένη κατηγορία, θα έχουμε έναν «αγώνα δρόμου» στο τομέα της τεχνολογικής υπεροχής. To DCT της Yamaha, θα είναι πιο απλό σε κατασκευή σε σχέση με αυτό του VFR 1200F, με ένα συμπλέκτη σε κάθε άκρο του κιβωτίου των ταχυτήτων. Παρ΄ όλο όμως της απλότητας της, η εφαρμογή της Yamaha δεν θα έχει ούτε τις compact διαστάσεις, ούτε το μικρό βάρος της αντίστοιχης εφαρμογής της Honda. Οι μηχανικοί των «τριών διαπασών» δικαιολόγησαν τη συγκεκριμένη τους επιλογή, κάνοντας λόγο για ισόποση κατανομή του βάρους, αφού οι δύο συμπλέκτες βρίσκονται δεξιά και αριστερά του κιβωτίου και όχι συγκεντρωμένοι σε μία πλευρά.

Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα του Visordown, το σύστημα βρίσκεται ήδη σε διαδικασία δοκιμών, «φορεμένο» σε ένα R1 του 2007. Αν οι φήμες επαληθευθούν, τότε το μελλοντικό R1 που θα φέρει το νέο διπλό συμπλέκτη και τη «προίκα» του crossplane στρόφαλου, της δυνατότητα επιλογής διαφορετικών χαρτογραφήσεων και των YCC-I & YCC-T, θα διεκδικήσει σίγουρα με πολλές αξιώσεις, τον τίτλο του πιο h-tech supersport που έχει παρουσιαστεί ποτέ. Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται πάλι από το Visordown, και η Honda ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα CBR1000RR με DCT, οπότε όπως συμβαίνει συνήθως στη συγκεκριμένη κατηγορία, θα έχουμε έναν «αγώνα δρόμου» στο τομέα της τεχνολογικής υπεροχής.

mototriti

 
aproopto chromashop evros_line media heat

Είσοδος

spiliotis

logo

Σας άρεσαν τα 2α Μοτοκαλλιστεία

Σας άρεσαν τα 3α Μοτοκαλλιστεία

Share on facebook
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday37
mod_vvisit_counterYesterday92
mod_vvisit_counterLast month2049
mod_vvisit_counterAll days411272
sxs

Νέο μοντέλο

Kawasaki: Kaze η επιστροφή, νέο Athlete 125

News image

Δύο νέα παπιά παρουσίασε η Kawasaki τα οποία βρίσκονται ήδ...

READMORE

More in: Νέα μοντέλα

tsarouxas


periodikomotoextreme
casino
scorpios
rader